Η Legno Doors κρατά το δικαίωμα αλλαγής, κατάργησης ή μονομερούς τροποποίησης των τρεχόντων όρων και προϋποθέσεων αγορών που αφορούν συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω του φυσικού ή ηλεκτρονικού της καταστήματος, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, απλώς ενημερώνοντας τους επισκέπτες με σχετική ανάρτηση των νέων αναθεωρημένων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Εξαίρεση αποτελεί η αλλαγή όρων αναφορικά με παραγγελίες που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη ή έχουν ολοκληρωθεί.
Τριάντα (30%) έως πενήντα τοις εκατό (50%) προκαταβολή κατά την επικύρωση της παραγγελίας, με το εναπομείναντα υπόλοιπο κατά την ολοκλήρωση των εργασιών. Για λοιπές εργασίες παροχής υπηρεσιών (στις οποίες δε συνυπολογίζεται αγορά υλικών) η εταιρεία μπορεί, κατά τη δική της βούληση, να επιλέξει να παραλάβει ολόκληρο το ποσό της συναλλαγής κατά την ημέρα που πραγματώνεται το έργο.
Η παραχώρηση προκαταβολής είναι μη επιστρέψιμη (εκτός σημαντικών εξαιρέσεων) και θεωρείται ως θετική και αδιαμφισβήτητη αποδοχή της Αναφοράς/Οικονομικής Προσφοράς και των όποιων λοιπών Τεχνικών Μελετών συνοδεύουν το αρχικό έγγραφο, με τους όρους που υπαγορεύονται εντός. Σε περίπτωση, όπου το έργο δεν έχει ξεκινήσει κατασκευαστικά λόγω υπαιτιότητας πελάτη και ματαιωθεί, η εταιρεία κρατά το δικαίωμα να επιστρέψει το 80% της προκαταβολής. Το χρηματικό ποσό θα πρέπει να ληφθεί από το πελάτη αποκλειστικά και μόνον εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που παραχωρήθηκε.
Η πολιτική των τιμών των αγαθών και υπηρεσιών διατηρείται ίδια και στα δυο κανάλια διανομής: φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα.
Ωστόσο, αν και καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για το συντονισμό των δυο παραπάνω καναλιών διανομής, δεν αποκλείεται η απόκλιση αυτών. Δηλαδή, ενδεχόμενο όπου η εταιρεία δεν έχει ολοκληρώσει την ανάρτηση των νέων τιμών στην ηλεκτρονική της σελίδα εν μέσω μικρού χρονικού διαστήματος, με αποτέλεσμα να παρατηρείται μια διαφοροποίηση τιμών μεταξύ φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος. Για αυτό ακριβώς το λόγο για οποιεσδήποτε διευκρινήσεις μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας με την εταιρεία μέσω των διαθέσιμων μέσων επικοινωνίας, για διασταύρωση των τιμών και επίλυση της κάθε απορίας σας.
Η εταιρεία μπορεί να αναλογιστεί μείωση του αρχικού ποσού των προϊόντων της με την προϋπόθεση του ότι το ποσό αυτό θα παραχωρηθεί τοις μετρητοίς και εντός του χρονικού πλαισίου που έχει προ-συμφωνηθεί (καθυστέρηση επί των πληρωμών οδηγούν αυτομάτως σε ακύρωση των εκπτωτικών προγραμμάτων).
Σε περιπτώσεις όπου και η Μέτρηση, με συμπερίληψη ή και χωρίς της Εγκατάστασης των προϊόντων, ζητηθεί να πραγματωθεί από μη αρμόδια άτομα, εκτός του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας, τα σχετικά έγγραφα ‘Εντύπου Μετρήσεων Πελάτη’ υπογράφονται από το αντίστοιχο άτομο το οποίο και λαμβάνει κάθε ευθύνη για το κατασκευαστικό που παραχωρείται στη παραγωγή (βλ. Διαστάσεις, Φορά Ανοίγματος κτλ).
Όταν οι μετρήσεις των προϊόντων διαφέρουν σημαντικά από αυτές που είναι αναγεγραμμένες στο έγγραφο της Οικονομικής Προσφοράς (συμπεριλαμβανομένου και αυτό των Τεχνικών Μελετών, όπου αυτό δίνεται) που έχει παραχωρηθεί στον πελάτη, τότε η εταιρεία κρατά το δικαίωμα της τροποποίησης των τιμών με αντιστοιχία υπέρ των πραγματικών και νέων διαστάσεων των εκάστοτε προϊόντων που έχουν κοστολογηθεί.
Σε περίπτωση όπου ο πελάτης επιλέξει να προβεί σε αγορά προϊόντος/προϊόντων χωρίς τη συμπερίληψη της εργασίας τοποθετήσεως αυτού/ών, ωστόσο κατά τη παράδοση των υλικών ζητηθεί η ένταξη και συμπερίληψη της εργασίας της εγκατάστασης -δηλαδή τροποποίηση της συμφωνίας- (πέραν του επιπρόσθετου χρηματικού κόστους που θα προκύψει και θα χρειαστεί να καταβληθεί πριν τη διεκπεραίωση της εργασίας από το προσωπικό της εταιρείας), η εταιρεία κρατά το δικαίωμα άρνησης πραγματοποίησης της τοποθετήσεως του/ων εν λόγω προϊόντος/ων εάν διαπιστωθεί ότι τα υλικά ή προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από τη συσκευασία τους.
Κατά την οριστική ολοκλήρωση των εργασιών, συμπεριλαμβανομένου και της εγκαταστάσεως των προϊόντων, ο πελάτης δίνει τη θετική επιβεβαίωση πραγματοποίησης του έργου, μέσω της οποίας και βεβαιώνεται πως όλες οι εκπονημένες εργασίες πληρούν προϋποθέσεις καλής χρήσης και λειτουργίας και δε διαθέτουν κάποιου είδους φθορά. Οποιαδήποτε εμφανή φθορά ή ζημία δηλωθεί μετά το πέρας των εργασιών αυτών, και δε συσχετίζεται με κατασκευαστική δυσλειτουργία, θα θεωρείται πρόκληση ενέργειας τρίτων ή γεγονότων ή ατυχημάτων τα οποία και δεν ανήκουν στη συνήθη χρήση του προϊόντος. Τέτοιου είδους φθορές δε θα καλύπτονται από τη βασική εγγύηση του προϊόντος.
Για αναλυτική ενημέρωση περί των Πακέτων Εγγυήσεων, πχ. Συμπερίληψη και Χρονικό διάστημα κάλυψης πατήστε εδώ.
Η εγγύηση του/των προϊόντος/των δε καλύπτει φθορές/ζημιές που έχουν προκληθεί από κακή χρήση μέρους ή και ολόκληρου του προϊόντος που πραγματοποιήθηκε η εγκατάσταση. Η εγγύηση επίσης και δε χαρακτηρίζεται έγκυρη όταν επιμέλεια ή συντήρηση του προϊόντος έχει διεξαχθεί από έτερο μέλος εκτός του προσωπικού της εταιρείας.
Μικρές τονικές αποκλίσεις στο κομμάτι του χρωματισμού μπορεί να σημειωθούν μεταξύ κάθε είδους προϊόντων (βλ. Εξωτερικά Κουφώματα, Πόρτες κτλ). Χρωματικές αποκλίσεις προϊόντων μπορεί να παρατηρηθούν ακόμη και εάν επρόκειτο για κατασκευή ίδιου προϊόντος σε μελλοντικό χρόνο (βλ. Εσωτερικές Πόρτες Βαφής).
Η εταιρεία έχει την δικαιοδοσία να αλλάζει ή να τροποποιεί τα όποια χαρακτηριστικά καθώς και τις τιμές των προϊόντων της, στη διαρκή προσπάθεια βελτίωσής τους.
Η εταιρεία κρατά το δικαίωμα αλλαγής και τροποποίησης παράδοσης αλλά και εγκατάστασης των προϊόντων από την αρχική εκτίμηση των εργασιών. Σε περίπτωση, όπου ο πελάτης επιθυμήσει ετεροχρονισμένα να μεταφέρει ή καθυστερήσει την εγκατάσταση των προϊόντων που έχει παραγγείλει, η καθυστέρηση αυτή δε μπορεί να υπερβεί τον διπλάσιο χρόνο που απαιτήθηκε για την ολοκλήρωση του κατασκευαστικού του συγκεκριμένου αγαθού. Για παράδειγμα μια Εσωτερική Πόρτα με χρόνο παράδοσης 15-25 ημέρες όπου η εγκατάσταση αυτής δε μπορεί να καθυστερήσει πάνω από 45 ημέρες.
Συνάμα, σε περίπτωση που ο πελάτης καθυστερήσει να ολοκληρώσει τις απαιτούμενες εργασίες εντός του χώρου που τίθενται ως προϋπόθεση για τη δρομολόγηση της εγκαταστάσεως των προϊόντων που έχει παραγγείλει από την εταιρεία ή για οποιοδήποτε λόγο επιθυμήσει να μεταφέρει ή καθυστερήσει ή και αναβάλει την εγκατάσταση ή και παράδοση των προϊόντων του (βλ. εμπορία), η εταιρεία δε φέρει την οποιαδήποτε ευθύνη για τυχόν περαιτέρω καθυστέρηση στη παράδοση/εγκατάσταση αυτών. Εφόσον ο πελάτης ενημερώθηκε εξαρχής από την εταιρεία για προγραμματισμό της σχετικής παράδοσης/τοποθέτησης των προϊόντων της παραγγελίας και αρνηθεί, η ίδια αυτή τη στιγμή αποδεσμεύεται της οποιασδήποτε μορφής ευθύνης για παράδοση εντός του αρχικού χρονικού πλαισίου που είχε προ-συμφωνηθεί ανάμεσα στις δυο πλευρές.
Τέλος, σημειώνεται πως με την ολοκλήρωση των Εργασιών σε μέρα και ώρα που έχει ήδη δρομολογηθεί εκ των προτέρων η εταιρεία έχει τη πλήρη απαίτηση από τον πελάτη της παραχώρησης ολόκληρου του χρηματικού ποσού, που αυτό είχε απομείνει μετά και την αφαίρεση της προκαταβολής από το σύνολο της αξίας του/ων προϊόντος/ων κατά τη σύναψη της σχετικής συμφωνίας μεταξύ των δυο αυτών μερών, δηλαδή πελάτης και εταιρεία (βλ. υπόλοιπο). Σε περίπτωση άρνησης ή καθυστέρησης από πλευράς του πελάτη να τηρήσει τη συμφωνία που ορίστηκε μεταξύ αυτού και της εταιρείας (δηλαδή της μη παραχώρησης του υπολοίπου στο σχετικό αρμόδιο άτομο επίβλεψης του Έργου), η εταιρεία κρατά το δικαίωμα της αφαίρεσης όλων των κινητών μερών του/ων προϊόντός/ων που κατασκευάστηκαν (για Παράδειγμα: Θυρόφυλλο Εσωτερικής Πόρτας, Θυρόφυλλο Μπαλκονόπορτας κ.α.), με δυνατή εξαίρεση το προϊόν της Θωρακισμένης πόρτας όπου παρακρατούνται όλα τα αντίγραφα των κλειδιών της Πόρτας από το τεχνικό. Η παράδοση των εν λόγω μερών προϊόντος/ων αποδεσμεύονται μόνο και μετά την εξόφληση του χρηματικού ποσού από πλευράς του πελάτη. Μοναδική εξαίρεση αποτελεί παρουσίαση προβλημάτων αναφορικά με το λειτουργικό κομμάτι ή τυχόν εμφανή σημάδια φθορών, γρατζουνιών ή χτυπημάτων επί του/ων προϊόντος/ων που αγοράστηκαν ή και τοποθετήθηκαν από την εταιρεία, τα οποία και έγιναν αντιληπτά κατά τη διαδικασία της παράδοσης/εγκατάστασης αυτού/ων. Το λοιπόν, σε αυτή τη περίπτωση, η εταιρεία έρχεται σε μια προφορική συνεννόηση με τον πελάτη για την αντικατάσταση ή επισκευή των μερών του/ων προϊόντος/ων, όπου η οριστική αποπληρωμή (βλ. εξόφληση) πραγματοποιείται κατά τη τελική επίσκεψη του τεχνικού στο χώρο του πελάτη και με την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων.
Σε περίπτωση, όπου στο εκάστοτε παραγγελμένο προϊόν, παρατηρηθεί οποιασδήποτε μορφής φθοράς ή ζημίας και δε δηλωθεί έως το πέρας της διαδικασίας της εγκαταστάσεως η εταιρεία δε φέρει καμίας μορφής υπαιτιότητας επ’ αυτού. Με άλλα λόγια είναι πολύ σημαντικό, για την ομαλή και ορθή συνεργασία μας, εάν ο πελάτης διαπιστώσει πως το προϊόν το οποίο έχει παραγγείλει φέρει κάποιων φθορών που δε συσχετίζονται με το λειτουργικό κομμάτι του προϊόντος η δήλωση αυτών να έχει ολοκληρωθεί ωσότου το προσωπικό της εταιρείας βρίσκεται εντός του χώρου εργασιών. Η εταιρεία μπορεί να λάβει υπόψη της τη δήλωση όταν αυτή αποδεικνύεται μέσω ευκρινή οπτικού φωτογραφικού υλικού, το οποίο αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@legnodoors.gr ή εναλλακτικά στο αναγεγραμμένο τηλέφωνο επικοινωνίας της εταιρείας μέσω της εφαρμογής ‘Viber’. Με την απομάκρυνση του τεχνικού συνεργείου η εταιρεία αποποιείται οποιασδήποτε μορφής ευθύνης. Σε περίπτωση απλής εμπορικής συνεργασίας (χωρίς η εταιρεία να έχει αναλάβει την εγκατάσταση), επίσης ισχύει ότι η εκάστοτε ζημία είτε φθορά επί του προϊόντος θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στην εταιρεία (με τρόπο που περιεγράφηκε παραπάνω) μέχρι και την απομάκρυνση του οδηγού που ανέλαβε τη παράδοση των προϊόντων, επί του πεζοδρομίου στο πελάτη ή διαφορετικά με την αποχώρηση του πελάτη όταν η παράδοση συντελείται στις αποθηκευτικές εγκαταστάσεις της εταιρείας.
Ο πελάτης καθίσταται κύριος υπεύθυνος για διασφάλιση τυχόν αδειών που χρειάζεται να χορηγηθούν πριν τη συμφωνημένη ημέρα αποπερατώσεως του έργου, εκτός και εάν κάτι τέτοιο περιέχεται στη γνώση της εταιρείας.
Είναι στη δικαιοδοσία του πελάτη η λήψη όλων των απαραίτητων προφυλάξεων και προεργασιών (ολοκλήρωση/ντύσιμο δαπέδου ή τοιχίου, παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, προστατευτικό κάλυμμα επίπλων, μετακίνηση εύθραυστων και ευαίσθητων αντικειμένων κ.α.), πριν τη καθοριστική ημέρα και ώρα επίσκεψης του τεχνικού συνεργείου της εταιρείας στο χώρου συντέλεσης των εργασιών.
Όλες οι Οικονομικές Προσφορές και Τιμολογήσεις που συντάσσονται και παραχωρούνται στο όνομα του εκάστοτε υποψήφιου πελάτη, έχουν ένα χρονικό διάστημα εγκυρότητας μέχρι την σύναψη τους μέγιστο των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών. Εξαίρεση αποτελούν οι γενικές ανατιμήσεις προϊόντων και υλικών.
Το ξεκίνημα των εργασιών για τη κατασκευή προϊόντων δίνεται πάντοτε την επομένη εργάσιμη ημέρα από τη στιγμή της οριστικοποίησης των διαστάσεων -κατά τη μέτρηση των προϊόντων- έχοντας σαφώς παραχωρηθεί το απαραίτητο χρηματικό ποσό της προκαταβολής για το εκάστοτε έργο. Μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, όπου η εταιρεία έχει ενημερωθεί εκ των προτέρων, ο πελάτης κρατά το δικαίωμα της προσωρινής αναστολής των κατασκευαστικών εργασιών. Χρήσιμες πληροφορίες για την ενδεικτική εκτίμηση αποπεράτωσης έργου μπορεί να βρεθούν εντός του σχετικού αρχείου Οικονομικής Προσφοράς συντασσόμενο στο πελάτη (ή διαφορετικά δείτε εδώ με μια ματιά).
Εφόσον διαπιστωθεί δεσμευτικά ότι επήλθε γεγονός το οποίο δικαιολογεί την αξίωση από την εγγύηση, είμαστε σε θέση να παρέχουμε, κατά τη διακριτή μας ευχέρεια, αποζημίωση υπό τις ακόλουθες μορφές (βάσει του εκάστοτε προϊόντος):
Με την υπογραφή της παρούσας σύμβασης στις __/__/__, ο πελάτης αποδέχεται και συμφωνεί με τους όρους παροχής της υπηρεσίας για το προϊόν __________________ (τεμάχια ___ ) πακέτου εγγυήσεως __________________.